Förvirrad! :P

Alltså jag har ingen aning om varför jag har varit så off idag! Gick inte o la mej så fasligt sent o allt det dära. Men gud vad trött jag var i morse när klockan ringde. O har väl mer eller mindre varit som en zombie! Jag har snackat med barnen så jag själv inte förstått vad jag menat:P Till slut så bestämde jag mej för att kaffe skulle kanske hjälpa. Så drog inom dunkin donuts. Förklarade säkert 3 ggr vad jag ville ha. O jag tyckte jag var tydlig... Men ändå fick jag fel... Hmm.. :P

Nu efter jobbet slutat har jag varit på bibloteket o lånat lite böcker. Men mitt trötta huvud har inte ens funkat nu på kvällen! Först glömde jag nycklarna till huset o hela familjen var ute så jag kunde inte koma in. O när jag väl kom in i huset sprang jag fram o tillbaka till bilen. Glömde både det ena o det andra:P haha! Herregud säger jag bara:P






♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0