Försöka att inte se rött!

Idag mötte jag upp svensken Frida o finskan taru på braintree station för att sedan åka vidare till det stora köpcentrumet South shore Plaza. O oj vad kan får passa sej! Alla kläder, smycken o ja allt som tillhör är sjukt billigt jämfört med Sverige! Jag skulle egentligen inte köpa någonting men kom inte hem tomhänt precis... Men jag hade varit smart nog att plocka ut det mesta från min veckolön. O jag visste inte hur mkt pengar jag hade på mitt kort:p så jag blev ganska begränsad:p Men hittade bla en outfit till näst nästa helg då jag spenderar min första helg som en 21 åring. Det ska ju såklart firas med utgång:) nu saknar jag bara skor, men det får jag köpa nästa helg:) Hade iallafall trevligt sällskap :) O tro det eller ej men inne på en av affärerna börjar dom spela basshunters now Your gone haha! Troligtvis lyckades han irritera folk hela vägen till usa med båten Anna:p o han lever tydligen fortfarande kvar haha! Nu sitter jag o fixar mina naglar som jag själv byggt på. Nagelbitare som jag är... men det blir ganska snyggt:) Lite svårt att hantera såhär i början bara:p hehe! Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0