FF och semester!

Sitter nu har med en data fran usa. Darav kanske lite jobbigt for er att lasa, men jag ska saga er att det faktiskt ar sjukt skont att kunna skriva fran en data och inte fran min telefon:P

Idag blev en kortare jobbedag an vanligt. Men 31 dollar fick man projsa.. hade blivit lite klydd med alla lan av bocker och filmer fran bibloteket. Nagot jag handanefter ska vara javligt noga med! Men det var bara till att betala och se glad ut:P Mina vardbarn har varit extra snalla idag och visat att dom verkligen kommer sakna mej nu under dessa dagarna dom ar pa semester. "You Rock" och You're Awesome" fick jag hora typ hela tiden:) Dom kan allt vara gulliga dom sma liven:P

Sa nu har alltsa hela min "familj" akt till Main pa semester och kvar blir jag ensam i det stora huset fram tills tisdag. ja om man bortser fran kaninen Wenis som jag passar. :P Offentligt har jag nu alltsa semester! Men alla mina planer jag har haft har gott i kras i o med att min data la av.. Sa inga planer an sa lange. Har dock mina funderingar till helgen sa vi far se hur det blir med det:)

Akte och hyrde filmer innan! Billigare an i sverige och battre utbud! Gillas:) Tankte jag kunde unna mej att glo lite pa film, ar ju trots allt min semester:P

Nu ar iallfall antligen hotellet bokat i New York i augusti!! Atertraff for svenskarna som var pa training school och GUD vad jag langtar:D Fatt tag pa ett hotell mitt pa time squere!! 2 natter for 150 dollar var! typ 1000 spann! Sa det ar inte lilla pinkat:P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0