Ett år äldre. Ett år visare?

Jag vill börja med att TACKA ALLA som grattat mej under dagen!! Kort, mejl, folk som ringt o smsat, ja ALLA! Ni är bäst, guld värda och ni har verkligen gjort min dag underbar! <3

Min dag som 21 åring började tidigt men möttes av att mina värdbarn o min värdmamma sjöng för mej:) O barnens dag har gått ut på att ge mej massviss med kramar, säga hur bra jag är och verkligen försöka uppföra sej bra:P :) jag klagar inte. Jag menar kan jag inte låssas att det är min födelsedag varje dag? :P

Efter en ganska så lång arbetsdag körde jag till Hingham för att ha middag med Anna:) En fördel med att fylla hela 21 år i USA är att jag nu får handla alkohol ute. O jag tänkte passa på att ta en öl till maten. Räckte fram mitt svenska körkort och blev helt och hållet nekad att köpa! Jag var tvungen att visa mitt pass... O eftersom vi överallt blivit tillsagda över att inte dra med oss passet hade ju inte med mej det.. Så jag fick skämmas o tydligen servitrisen oxå som bad om ursäkt 1000 gånger:P Jag drack vatten. :P

Ringde sedan efter Skåningen Linn(till o med Knislingebo:P) och vi 3 åkte o bowlade en sväng:) Amerikanaren Mike kom oxå en sväng. O det var kul, trots att jag riktigt är värdelös på att spela bowling:P Till sist fick jag oxå min öl:P Bara som en symbolisk sak för att jag faktiskt kan köpa:P haha är precis som att fylla 20 år igen:P O jag klagar inte på det! Inte alla som får fylla 20 två gånger, eller 21 två gånger. Jag får nog välja vilket:P

Men för att sammanfatta min dag då jag blivit ett år äldre. Ett år visare. Så kunde den nog inte blivit bättre! Det bästa hade väl varit om jag fått krama om alla nära o kära från sverige. Men jag gör det i mina tankar ska ni veta! :) <3



Min värdfamiljs present! Presentkort på ja vadsomhelst tydligen:p Hur praktiskt är inte det? O den juliga teckningen är från tvillingflickan:) Mkt blått, för det är ju min favoritfärg:)



Anna på bowlinghallen:) I bakrunden slår Linn säkert en strike. Hon gjorde många under kvällen o totalt utklassade oss andra :P



Ja symbolisk:P



Och jag tycker jag är rätt bra som är 21 år nu:D Nya tag:)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0