Cross my fingers!

Det är ju inte illa pinkat att kunna vara på stranden på jobbetid! Fick mej årets första riktiga dopp idag, jag vet jag är sen! :P Trots det att det var kallt gjorde det inget. Var lixom ingen plåga att ligga på land o torka precis bredvid lifeguards tornet, kom ju lixom snygga boys dit hela tiden:p dessutom uppförde sej ungarna som man ska göra. Åtminstone på stranden.. För att vara extra dryg o tjata om min data så sover den över hos jen and jamie i natt:) jen är min värdmammas syster o jamie hennes man. Spenderade kvällen hemma hos dom men eftersom allting skulle ta så lång tid med Datan så skulle jamie fixa det sista själv. O det ser ljust ut! :D så jag fortsätter att hålla mina tummar! Jag läste genom lite gamla inlägg innan.. och insåg hur lite luddiga och otydliga dom blivit! Ber verkligen om ursäkt för det men skyller på att det inte är det lättaste att skriva mina inlägg på min telefon. O så lovar jag en förbättring på det när jag får tillbaka min data:) Joey Ps. Tackan! tanken var verkligen hur god som helst:) värmer i hjärtat att du tänkt på det:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0