Cool ears, Dude!!

Så gjorde jag ett nytt försök att ta med ungarna till Zoo. Vet inte om ni kommer ihåg sist. Men det var KATASTROF! Jag hade lätt kunnat slänga in handduken o säga, nej tack detta var inget för mej! Men nu gjorde jag inte det. Utan kämpade på. O nu börjar allt bli mkt bättre:) O ja idag hade vi riktigt skoj på zoo:) Precis innan vi skulle åka hem gick vi förbi zebrorna. O dom måste varit någon speciell ras för dom hade ganska så underliga o roliga öron! Tvillingtösen stod länge o kollade in dom o sa sedan högt o tydligt " cool ears, Dude!" Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mej! Klockren kommentar o ibland funkar vissa kommentarer lixom bättre på engelska:P haha!



Ja ungefär såhär såg öronen ut på zebran. haha! Cool ears dude.. haha!

Min värdfamilj stack nu på eftermiddagen till Maine, bara för att stanna där tills imorrn. Så VFF (värdfamiljefritt) för ett tag.. Förövrigt så har tvliingflickan nu satt blått på sin tandställning:P Bara för att min favvofärg är blått:P

Precis hemkommen efter en ganska så kort tripp inne i Boston. Skulle se den nya filmen med snygge Zac Efron. Hade premiär idag. Det sket sej eftersom det var slutsålt. Hurra! Slutade med att jag Fia o Anna satt på en bänk o käka glass. Stannade o hyrde film innan jag körde hem. Min tv box är ju fortfarande sönder så laddar upp med lite filmer. Men varför ser alla så sorgligt på en när man kommer in själv en fredagkväll o hyr film?? :P haha!

Bjuden på fest blev man oxå. Kruxet är att jag måste köra en timme för att komma till festen. Själv. Jag är redan trött. Så jag vill helst inte ta den risken att kanske somna på vägen. Nä hur mkt jag än vill festa o hur mkt jag än vill träffa Linda vill jag inte riskera det. Inte när jag vet hur trött jag känner mej i både huvud o kropp. Så det blir film o popcorn som får avsluta denna kväll! Sorgligt men sant:P

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: Linnea ♥

Gud vad söt Zebra ! <3 :D

2010-08-01 @ 17:29:21
URL: http://quiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0