Allvarliga problem!

Jag trodde aldrig att en dator kunde vara så saknad! Jag menar jag kan ju fortfarande gå in på Facebook o svara på mejl o så. Men vill verkligen skypa nu med föll från hemma. Jag vill se dom samtidigt som jag kan höra deras röst men det har ju inte nu.. Innan startade Datan som vanligt men stängde av sej lika snabbt igen.. imorgon ska jag få hjälp med Datan och om han lyckas få den fungera tror jag nästan att jag skulle kunna göra vad som helst för honom haha! Har jag förresten berättat att jag äntligen hittat den efterlängtade häftmassa ! Så nu ska jag pynta hela väggen ovanför min säng med alla mina foton:D kommer bli så fint o jag kommer ha alla mina nära o kära så jag lätt kan se dom när jag får som mest hemlängtan :) Joey

Kommentarer
Postat av: bäson

Jag som tänkte skicka häftmassa till dig :( tusan!!

2010-07-08 @ 14:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0