2 månader!

Kan verkligen inte få in i mitt huvud att jag det var exakt 2 månader sen jag stod på Kastrup med mamma och pappa och så hej då... tiden här gått så himla fort här! Det är inte klokt! Sitter just nu på bussen på väg mot martha's vinegard! O har precis som vanligt inte haft turen med mej när taxin imorse aldrig kom o jag blev försenad. Mej kanske tur i oturen att det är storhelg och att många skulle med bussen! Allt blev försenad så jag kom på den bussen jag skulle :) vilket gör att jag faktiskt utan problem hinner med färgan som planerat:) sen får vi se vad jag o linda hittar på. Blir nog twilights nya film ikväll! Fira mina 2 månader i usa idag o imorgon är det ju nationaldagen här plus att linda firar 6 månader med usa! Så vi kommer säkert ha hur kul som helst :D wooho! :D Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0