You can do all that, I just might need to carry you.

I fredags efter jobb körde jag mot Concord för att hämta upp lilla underbara Linda! Vi var grymt hungriga så vi körde till Braintree för att käka på Cheesecake. Frågade hur länge vi behövde vänta på ett bord och svaret blev 15 min. Inte så farligt tänkte vi och sprang in en snabbis på CVS för att handla lite snacks till kvällen och gick sen tillbaka till restaurangen. Och väntade och väntade och sedan väntade vi lite till! Till sist frågade vi igen när vi skulle få vårat bord. Då blev svaret ca 30 min! Visade sej att vi hört fel och att dom hade sagt 50 min från början! haha! Kanske tur att vi inte visste det:P Men till sist blev det mysig middag och sedan åkte vi hem för att mysa framför tven! Fick snabbt göra våran underbart roliga läxa mitt i natten. Yay! men vi fick den klar till sist!

På lördagsmorgonen blev det till att åka till Massbay Collage för lite skola. Skojar inte, det var grymt tråkig lektion! Hon pratade på om slaveriet och massa annat och visade 500 videoklipp(eller som hon sa DVDer haha) från YouTube. Har redan hört hela den historian i 8an eller 9an.. Anyway desto roligare blev det efter skolan när vi åkte till kära IKEA. Inhandlade det sista till mitt julpynt och MASSOR av svenskt godis! Laddade upp för julen nu! :P Kanelbullar, pepparkakor, julmust, glögg, marabou och kexchoklad bla! :) Efter allt handlande blev det traditionell köttbullar med potatismos och ligonsylt till middag :) Yummy in my tummy :P

Körde hem för att fixa till oss snabbt och sedan kom Leyro för att hämta oss och det bar iväg hem till Mike! Något jag inte har kunnat berätta för er innan är att jag i flera veckor haft lite planer för att ha en överraskningsfest för Anna. När jag sedan la förslaget till Leyro och Mike kunde vi sätta igång med allt fixande och igår var det dax för festen! :D Så medans Mike var ute på middag med Anna och hans pappa så var vi hemma hos Mike och blåste upp ballonger och fixade fint :) När sedan Mike och Anna kom hem stod vi i ett nersläckt vardagsrum och när Mike sen tände lampan skrek alla SURPRISE och slängde glitter och grejer på en chockad Anna :P :) Det blev riktigt bra! :D Anna hade ju ingen aning eftersom hennes födelsedag inte är förrän på torsdag! :) Efter överraskningen blev det fest för hela slanten! Och vi hade verkligen en grymt rolig kväll! :)

I morse blev det dax för mej att köra linda hem till Concord. Varför bor hon inte närmare mej? Det suger. Men jag är glad att vi kan träffas så pass mycket som vi kan trots att det är en timme mellan oss! Och snart åker hon hem.. Något jag inte ens vill tänka på. Kanske kidnappar jag henne och förvarar henne i min källare! Vem vet:P Iallafall så åkte jag sen och hämtade upp Anna efter att jag lämnat Linda och det blev söndagsmys hemma hos mej :) Nu på kvällen blev det bio med mike och anna:) Love and other drugs. Mycket bra. Var kärlek i den filmen som fick en att sväva på rosa moln och jag fällde till och med en liten tår. :P

Ännu en underbar helg har passerat! Min känsla i kroppen just nu är bara lycka. Lycka över att ha så sjukt underbara kompisar här borta, lycka över att julstämningen börjar komma till mej och Lycka över att få vara i USA. Lycka. Lycka. Lycka!


Pyntning!


Sina och Tine båser ballonger :)


Redo för att ta överraska Anna :)


SURPRISE! :P


:)


Söta Anna :)


För dom är bara bäst!


Anna, Ida och Sandra!


Linda, jag och Viktor :)


Kathrin, Annika, Lisa och Maja.


Ida och Linda.


Mina underbara tjejer! Ni är helt amasing! ♥

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0