Way up high or down low.

Soooom jag har väntat på att mammas paket skulle landa hemma hos mej. Meningen var att jag skulle ha paketet tills julafton, men pga alla omständigheter med holidays och väder så har den inte kommit. Förräns IDAG :D Så det blev skype med mamma direkt! Jag såg nog ut som en liten 7 årig flicka på julafton när jag satt där med mitt stora paket :P I det stora paketet hade mamma lagt ner massa småpaket som hon dessutom slagit in :) Så där satt jag och öppnade paket för paket. Och jag såg nog ur löjlig ut när jag för varje paket nästan höll på att börja gråta :P haha :)

TACK mamma :) Älskade ALLT :)


Lösgodis, hemmagjorda kolor, geisha rullor, oboy, ostbågar, refill till tandborstarna, läppsyl, decubal, deodorant, smörkniv, min spikmatta och 3 bonus paket från mamma :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0