Aimin' right at you.

Precis hemkommen från en middag med mina mexikanare! Alltid lika roligt! Har jag tur kan jag spanska efter detta året också. Inte bara dom fula orden:P Till helgen blir det Vermont som gäller med hela det gänget plus två som jag inte träffat än och såklart Mike och Anna :) Ska bli riktigt roligt! :) Finslipade dom sista detaljerna nu under kvällen. Men mitt största frågetecken är fortfarande om jag ska ta den ridturen eller om jag ska åka skidor. Ridturen lockar mej mest! För det vill jag verkligen lägga ner pengar på! Men samtidigt får jag göra det själv.. Men vill jag verkligen lägga ner mer pengar på att åka skidor än jag behövde betala för boende två nätter plus bilfärd fram och tillbaka? Hm.. Tåls att tänka på!

Jag har ju helt glömt bort att berätta för er om mitt öga!! Sen i måndags har jag varit helt illröd i ena ögat! vi snackar inte lite nu heller. Det ser ut som att det blöder.. Men vet inte vad jag gjort. Ser ut som att någon huggt mej med en gaffel eller något! Men jag kan inte komma ihåg att någon har gjort det :P

Nu ska jag titta lite på vänner innan jag sover. :) Traditionellt för mej varje kväll nu :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0