Memories remains.

Blev en annorlunda arbetsdag idag då jag och lillen tog tunnelbanan in till Boston för att sedan möta upp Ida och hennes värdbarn på Children's museum! Trodde det skulle blir lite av en katastrof att åka tunnelbanan med lillen mitt i all morgonrusning. Men hon satt så sött brevid mej. Och sa inte ett ljud utan bara tittade på alla människor:P log mot lite folk gjorde hon också och minst två personer frågade mej om den lilla söta ungen var min dotter. Jag tar det som en komplimang över att dom tycker jag också är söt istället för en väldigt ung förälder haha :P Hade iallafall det väldigt trevligt på museumet och ungarna lekte fint med varandra :) Lite kul att göra något annorlunda :)

Nu efter jobbet somnade jag så fint på soffan, helt utmattad.. när jag sedan vaknade fick jag rycket och fixade med det allra sista julpyntet! Så nu är jag helt färdig, kanske lite sent men bättre sent än aldrig:P Gjorde fina bordsprynader med. Blev nästan så stolt att jag tror jag ska ta bild på dom nu i veckan och visa er. :P Men nu när jag är färdig med allt blir det allt lite ledsamt att ni hemma inte kan komma och hälsa på och se hur fint jag har det..

Kan även meddela att efter helgen så har var och varannat hus här extrem julbelysning runt sina hus. Jag får passa mej så jag inte kör av vägen då det nästan är för bra för att vara sant vissa gånger! Och ja, dom överdriver inte på film och tv hemma. Det är MYCKET pynt. Men jag gillar det. Att fira jul här är som en dröm som går i uppfyllelse lixom.


Mys i källaren.


Även mitt hus är pyntat. Vi var dessutom det första huset som fick upp julbelysning på hela gatan. Ja sedan Thanksgivning har vi haft julgran och hela alltet.


Promise me you'll think of me every time you look up in the sky and see a star

Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0