If I could, then I would.

För er som inte riktigt förstått det så har jag lite semester nu i mellandagarna. Visst jag kanske ska få ett eller annat kvällspass men annars är jag helt ledig. Nog för att det är skönt med ledighet, men jag hade nog uppskattat mer att vara ledig längre fram i vår.. Så jag hade kunnat resa någonstans. Nu vill jag inte ens tänka på att resa någonstans - tack och lov. Hade inte varit så kul att varit fast någonstans, eller fått sitta på hotellrummet för att vädret var så dåligt. Så jag har helt enkelt njutit att ledigheten hemma. Jag får ju då mer tid till att prata med folk hemifrån som det varit RÄTT länge sen jag hörde rösten på sist. Idag blev det Linda och Tackans tur att få prata med mej. Dom hade en liten tjejkväll bara dom två och jag fick vara med en timme på ett hörn via skype. Riktigt underbart att höra deras röster! :)

Nu på kvällen mötte jag upp Maja och Ines för att åka vidare till John och Jay, två brödrar som bor i Hingham. Efter ett tag där välde det in pojkar. Det gillade vi ju såklart :) Blev lite kortspel, något som hette Asshole. Ja jag lyckades iallafall att inte bli ett asshole en enda gång :) Yay! :)

Efter ett tag ringde Viktor och var lite arg på mej för att han tyckte jag var på helt fel ställe. Så efter någon timme hemma hos John och Jay åkte jag vidare till en pub i Hingham. Även där dominerade pojkar. Eller ja jag var den enda tjejen. Men jag klagar inte! :) Som vanligt spårade allt ut när Mike och Viktor hittade sugrören och servetterna. Lyckas alltid bli krig mellan dom. En dag kommer vi säkert bli utslängda! :P Men åtmindstonde är det inte mitt fel då :P

Imorrn kommer Anna tillbaka! :D Och det har varit riktigt tomt utan henne i staterna :) Jippyyy! :)


:)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0