Make a wish and place it in your heart.

Så blev jag äntligen FRI :P Tog bilen till Derby St och gick på Kohls. När jag gick där ínne och tittade så råkade jag stöta in i den pyamasen som jag fick av min värdfamilj i julklapp... Oh My God. 45 Dollar för byxor och tröja.. Har jag någonsin haft en sån dyr pyamas..? Jag menar man sover ju bara med den. Är det sedan onormalt att jag av "misstag" går runt och letar upp vad mina klappar kostat? Jag antar att det är typ förbjudet. Men jag slutade ganska så snabbt då jag inså hur fel det var. Fyyyy på dej Josefin :P Men i slutändan kom jag utgående med min kära DKNY parfym. Den som jag hade med mej hit till USA med gick sönder efter typ en månad i staterna. Sådär ett halv år senare lyckas jag äntligen köpa den igen:)

Blev ett stopp i bokhandlen och inhandlade 2 böcker. Sista delen av LA Candy och en annan. Har kommit in i min period då jag inte tycker det är en plåga att läsa böcker. Kommer sådär vart halvår. Lika bra att passa på medans jag har suget kvar :) Sen kom jag ÄNTLIGEN iväg till stop and Shop för lite inhandligen av mat. Sa för 3 veckor sen att jag behövde göra en storhandling. Men som man brukar säga- bättre sent än aldrig!

Nu ligger ungarna i sina sängar och sover sött. Fick jobba lite nu på kvällskvisten. Så nu ska jag invänta mina värdföräldrar genom att titta lite på tv. Är det förresten någon förutom jag(Mej? Öh svenskan?) som inte kan förstå att vi snart går in på ett nytt år...???

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0