It's more fragile than you think.

Efter mina långa inlägg nu under julhelgen ska jag fatta mej kort idag. En snöstorm har kommit över oss idag och den ska tydligen vara kvar tills imorrn. Det har betytt att i princip alla hållt sej inne. Ingen har velat köra bil i onödan, inkluderat mej själv. Så idag har jag hatat avstånden i USA. Och hatat lite att jag inte har kompisar som bor gångavstånd till mej. För med knappt några fönster och helt alone i källaren har jag känt mej lite som en fånge. Okej, det kanske är lite att överdriva men det har inte varit en rolig dag. När jag var liten brukar jag önska att jag skulle bli insnöad. Men i drömmen ingick aldrig att jag skulle vara det helt solo.  

Dagens i-landsproblem: Ljudet i Sex and the city 2 funkar inte.




Everytime I think of you
I always catch my breath
I'm still standing here
And your miles away
And I wonder why you left me
And there's
a storm that's raging through my frozen heart tonight

I hear your name in certain circles
And it
always makes me smile
I spent my time just thinkin about you
And its almost driving me wild

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0