Still frames in my mind.

Sovmorgon, lite jobb och sen skype med mamma! Det är hur min dag sett ut. Lugn som ni kankse förstår :) Och nu på kvällen kom Ida och hämtade mej och det bar iväg till Braintree. Lite sista shoping för henne och jag själv köpte mystofflor! Så grymt sköna och varma! :) Sitter med dom nu :) Men det behövdes, är ju rätt kallt här nere hos mej i källaren. Efter lite handling mötte vi iallafall upp Sandra och hennes pojkvän and guess what! Vi käkade på Cheesecake :P Skyndade sedan bort till forever 21 där Ida skulle köpa det allra sista innan dom stängde varuhuset kl 9. Me det visade sej att dom hade öppet till 11 ikväll haha! Galna amerikanare som har extra julöppet. Men egentligen ganska smart! :)

Bar iväg hemåt och jag fick vinka av lilla Ida som åker hem till Sverige på torsdag. Så det var sista gången jag såg henne på Amerikansk mark. Men vi kommer garanterat att ses i Sverige sen :) Kommer faktiskt sakna den lilla galna skåningen! Vem ska jag nu prata skånska med? :P Mitt nästa mål att lära både Sandra och Anna skånska. Kan ju bli en utmaning :P


Gatorna i underbara Boston!


Där nere kan man skymta Quincy Market, location Faneuil Hall. En av mina favoritställen i Boston :)


I Quincy Market har dom en STOOOOR julgran som är så fint upplyst! Knappt att man kunde få plats med hela granen när man skulle ta foto :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0