If that is all you can give me.

Yes! Idag funkade blogg.se! Dom hade nog hjärnsläpp igår. jag som hade SÅ mkt att berätta för mina läsare:P haha! Så mycket intressant att jag inte ens kommer ihåg idag vad jag skulle skrivit:)

Igår var ungarna små änglar! Kramade på mej och sa att jag var bäst i hela världen:) Lillen vägrade dessutom att låta mej gå ner till mej på kvällen när min värdmamma kom hem. MEn tänk så snabbt det kan vända! Efter en playdate med Ida och hennes värdbarn idag gick allt som det gick. Tog en timme att få i lillens lunch och mitt tålamod på slutet var väl ungefär noll. Lyckades sedan bli utskälld av mitt andra värdbarn för en världslig sak. Ja mitt jobb är som en berg och dal bana.

När jag ändå är inne på att prata om min värdfamilj kan jag meddela alla som varit oroliga att jag kommer fira jul med dom. Min värdmammas föräldrar plus syster kommer på annandag jul så det ska faktiskt bli lite kul! Kommer vara konstigt att inte fira jul på julafton dock. Men jag hoppas på Skype med mamma någon gång under julafton och sen har jag bestämt mej för att bara mysa hela den dagen. Dricka glögg och äta pepparkakor! :) Jag klarar mej nog! Ska samtidigt bli superkul att fira en amerikansk jul :) Barnen har typ 5000 julklappar som ligger gömda nere hos mej, så kan ju bli lagom roande att se dom öppna alla paket! Och min värdpappa tar julhandling till en annan nivå. Nämligen beställa 1000 saker från internet. VARJE dag kommer det något paket som han beställt. Och något säger mej att det inte är helt omöjligt att det är just så julhandlingen kommer gå till i framtiden.

Om vädergudarna håller vad dom lovar blir det minsann snö på söndag! Sedan ska det fortsätta snöa på måndag och tisdag! Så oddsen för en vit jul finns kvar! Men. Men. Men. Dom har ju också lovat snö innan. Så helt säker kan man aldrig vara :P

Precis hemkommen från en myskväll med Lilla ida :) Blev kinamat och film. Dessutom blev det lite tittade på filmklipp på youtube :) Nu sitter jag och pluggar lite inför imorrn då jag tar sista lektionen för året :) 



♦ Joey 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0