You're gonna catch a cold, from the ice inside of your soul.

Har precis avverkat två filmer på bio med Anna! Den animerade filmen Tangled i 3D och sen musikalen Burlesque med Christina Aguilera och Cher! Båda var faktiskt bra! Tangle var den bästa barnfilmen jag sett på länge! Fick sej många skratt :) Dessutom var det en häst i filmen som jag skulle dö för att få ha:P haha! Han var som en hund:P Burlesque var också en bra film, kanske inte direkt min typ av musik. Men det fanns vissa bra låtar och något som var ännu bättre nämnligen Cam Gigandet! Kanske mer känd som Volchok från the O.C. Snyggare får man leta efter! :P

Det är det som är tjusningen med USAs biosalonger. Man köper en biljett direkt i ingången. Sen kommer man in till där alla salonger är och där man även kan köpa popcorn och grejer. När du väl är där inne så kan du i princip hoppa runt på vilka filmer du vill. Och hur många du vill! :) För det är inte som i Sverige där du har speciell plats i salongen. Du får sätta dej vart du vill, såklart måste det ju vara ledigt där du sätter dej:P Men jag gillar hela konceptet. Fattar inte varför Sveriges SF inte gör samma sak!

Hittade även ett filmklipp av Tangled på youtube. Visst verkar den rolig? :D



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0