So lucky, so strong, so proud

Hemma igen i Boston! Imorse när vi lämnade vår lilla stuga snöade så fint och mysigt. Men ju mer söderut vi kom och ju närmare Boston vi kom så övergick snöande till regn. Så snön får vi nog vänta lite på! Men ändå kul att få uppleva lite snö för en helg! :)

Nu är jag trött och kroppen värker men det är det värt! Har varit en bra helg! Och jag kan skratta mej lycklig igen över att jag åkte iväg med så underbara människor :) har skrattat så jag fått ont i magen :) Imorrn får ni bilder också får nni höra mer om min helg :) Nu längtar jag bara efter att lägga mej i min säng :)


Vermont Shore! :)


När jag loggade in på facebook idag hade Marita skickat en bild på en pepparkaka som var ängnad till mej. Visst är den fin? :) Jag skulle bara vilja hoppa in i datan och ta den:P TACK!

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0