Everything at the same time.

Fullspäckat schema idag innan jag skulle hämta ungarna vid 14! Fick iallafall tid att ringa en sväng till Mamsen vilket jag verkligen behövde. När min hemlängtan kommer över mig nu hjälper det nästan bara genom att ringa hem. Så jag är så tacksam för att jag kan ringa hem billigt och att skype finns! :)

Nu på kvällskvisten hämtade jag upp ida och Sandra för att sedan åka vidare till en japansk restaurang i Marshfeild.Det var dax att äntligen få fira Anna som blev 21 år idag! Grattis Min älskade vän! :) Blev en ovanlig middag med Annas värdfamilj, Mike och vi andra tre. Det var en sån restaurang där en kock gör maten mitt framför en. Riktigt roligt! Speciellt eftersom kocken var grymt rolig! Hade en sån rolig asiatisk brytning också där R verkligen inte fanns med! Så det bjöds på många skratt! :) Annas värdfamilj var också huuur trevliga som helst! :)

Nu däremot har jag packat lite för imorrn! Då blir de Vermont! Men för att inte göra mina läsare besvikna så kommer datan att följa med! :) Så kommer bli lite uppdatering under helgen!



Vår kock!





kocken gjorde en vulkan med lökringarna och av kyckligen gjorde han en orm :P haha!


Happy Birthday Anna :)


En liten annorlunda Grattis sång för Anna :P



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0