Take a stand, let your feelings show

Så var det jobb som gällde. Men började vid 12 så det var rätt lugnt. Mindre roligare att jag lyckades sova mej genom 3 klockor i morse så kom inte alls upp den tiden jag velat. Tror dock jag behövde den mini semestern jag haft nu på en vecka. Gick mycket bättre ett jobba. Märkte att jag saknat dom små liven. :P Dom kan ju vara rätt söta :)

Förra veckan körde jag tvillingpojken till karate och fick såklart dra med mej tjejerna när jag skulle lämna honom. När vi stod och väntade på att träningen skulle dra igång hittade jag och tvillingflickan gamla gruppfoton. Så tänkte dela med mej lite av orden som sades mellan henne och mej.. :P

Jag: Look this picture is taking 1994. You weren't even born then.
Tvillingflickan: Oh! And not you either, right? Or wait, how old are you?
Jag: I'm 21, so I was 5.
Tvillingflickan: No I don't belive you! What year were you born?!
Jag: 1989.
Tvillingflickan: WHAT?! Josefin you are history!
 

Där satt hon mej verkligen på plats:P Men det är ju lite sant. För henne som bara är 8 år är det mesta history :P Blev bara lite stum där ett tag:P I brist på annat att säga! Men det slutade att jag började skratta och kunde inte riktigt sluta heller! Föräldrarna som satt där kollade rätt konstigt på oss kan jag säga:P

Här kommer lite bilder från Celticsmatchen jag var på förra veckan! Hade ju inte data nu, så jag får försöka uppdatera er med bilder steg för steg :)


 
Leyro, hennes värdmamma och jag.


Me and my green grape :P


Cheerleaders!


Defence! Så himla rolig tolkning :P


Vi satt allra högst upp, men det spelade ingen roll :P Vi såg faktiskt hyffsat ändå :)


O'neil tar sats...


And GOAL :P


När denna bilden togs, skrek ALLA som galningar för att få upp "the noise meter" :)


Celtics win! :) 89-83 :)

För er som är intresserade fick jag även lite cheerleaders på film :P Ni kanske har sett det 5 miljoner gånger på tv. MEN inte när jag filmat:P



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0