Skiing!!!

Då är vi tillbaka i vår stuga efter en hel dag i backarna här i Vermont! Jag ska berätta allt för er när jag kommer hem och har alla bilder på datan. Men jag kan lugna alla med att jag inte brutit något :D haha men mååånga muskler i kroppen värker just nu så jag vill inte veta hur min kropp mår imorrn :P

Men vi har haft det väldigt trevligt :) Men jag kan lätt säga igen att skidsemester inte riktigt är min grej. :) Men med trevligt sällskap så funkar allt :) Nu ska alla duscha innan det blir lite after ski :) Alltså lite fest :)

Imorrn får vi se vad som händer. Blir inte mer skidor igen. Och vi ska vara utcheckade efter kl 11. Men något blir det:) Wiiie :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0