Santa, this is my ONLY wish this year!

Jag antar att detta är den nya tekniken. Man skriver inte längre brev till tomten. Det räcker att skriva ner sin önskelista på sin blogg så kan tomten se det. För tomten kan se ALLT!

OREALISTISKA julklappar som tomten kan ge mej:

Falukorv
Pågens limpa/lingongrova
Herrgårdsost med en passande osthyvel
A-fil
Smörkniv, så jag slipper använda kniv
Remoladesås
Euroshoppers popcorn
Euroshoppers vaniljglass
Felix tomatketchup
Skånemejeriers mjölk
OBOY
Geisha eller framförallt Svenskt hederligt lösgodis
Lussebullar
Refill till min tandborste
Tvättmedel som inte förstör kläderna
För att sammanfatta allt ovanför - Få en MAXi öppna upp nära mej

Decubal
Läppsyl Neuva
x-cider
Badkar - skulle kunna stå ut med ett bubbelbad
Få mammas soffa från sitt vardagsrum fraktas över till mej
En cykel!
Hederliga Panodil
Få tv4 och kanal 5 att öppna upp så jag kan se på deras program online
Dammsugare - som inte är som en klumpeduns
Ny mobil till mitt amerikanska nummer
Ipod
Högtalare till datan
DVD som funkar!
Alarmklocka

REALISTISKA julklappar som tomten kan ge mig:

Pengar till min roadtripp i California
Pengar till ,om roadtripp i Södra USA
Pengar så jag kan resa vart jag vill ex: Chicago, Miami, Seattle, Canada, Mexico
För att sammanfatta ovan, pengar i ren allmänhet så jag blir ekonomiskt oberoende! :D
Få någon från sverige (vän eller familj) skickad i ett paket och levererad till min ytterdörr! :)
Personlig kock
Personlig tränare
Personlig stylist

♦ Joey








Kommentarer
Postat av: bääääson

Hade inte bangat för att få bli levererad till din ytterdörr i ett paket :D SAKNAR DIG!!

Men FAKTISKT, så skulle jag nog kunna skicka dig några saker från din OREALISTISKA lista ;) (jag bor nära maxi, HAHA) Såå vad vill du mest ha`?

pssst... Glassen kan bli svår att skicka ;)

ÄLSKAR DIIIG!!

2010-12-09 @ 13:46:28
URL: http://johannnau.blogspot.com
Postat av: Josefiiiiin

Bäääson: Att få dej levererad till min dörr hade gjort mej så glad att jag antagligen hade svimmat! :P Och helt ärligt har jag inget på min julelista som jag vill ha mer än det andra. Jag tror till 200 % att tomten kommer ge mej alla mina punkter på min realistiska lista iallafall :P tihi :) Saknar min bäson med. Dessutom är jag glad att du skriver i din blogg igen :) Gör mej glad :D Love u!

2010-12-10 @ 05:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0