I don't have time to go round and round and round.

Fick ett sånt underbart uppvaknade i morse vid 5 halv 6! Brandlarmet gick nämnligen igång! Och innan jag lyckades yrvaket lokalisera vart allt dånande kom från hann jag spring både två och tre varv i lägenheten! Efter det var jag HUR vaken som helst! Så istället för att gå och lägga mej igen bestämde jag mej för att ha en mysmorgon i typ en timme och sen få något gjort under dagen! Hade typ fullspäckat schema på vad jag ville hinna med innan jag började jobba klockan 14. Men.. så blev det inte. Tvillingpojken hade lyckats bli sjuk så jag fick ta och rå om honom. Kan säga att det var många gånger jag rev mej i håret av att titta ut på det fina vädret och veta att jag inte kunde gå ut med honom! Så dagen blev lååång. Det enda vi gjort är i princip spelat spel. Jag är verkligen tacksam över att detta är första gången någon av dom måste stanna hemma från skolan! Men samtidigt får man ju chansen att umgås med dom själva. Vilket också kan vara bra!

Mina få timmarssömn i natt har satt sina spår. Så det blir lite vänner innan jag bäddar ner mej i sängen:)


Grattis på födelsedagen min fina ängel! Om hon nu finns någonstans därute så hoppas jag att hon blir serverad en stoor fin tårta och får en massa presenter! ♥

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0