Hold My Hand.

SNÖ! :) Tydligen var det någon som tog ett allvarligt snack med snön haha :) Nu har det lagt sej på riktigt också :) Allt är som det ska vara såhär 4 dagar innan julafton :) Nu är jag riktigt taggad :) Idag informerade Älskade Linda även mej även att hon är ledig torsdag till fredag! Det betyder att hon och jag kan fira lite jul tillsammans :) YAY :)

Eftersom det är jullov nu för ungarna har jag haft alla tre idag. 3 små änglar har dom varit :) Vid lunch åkte vi till Hanover och intog biosalongen! Ibland tycker man om sitt jobb lite extra mycket hehe :) Yogi Bear blev det. Visst den var gullig och allt. Men efter att sett tangled så är mina förhoppningar höga på barnfilmer:P påväg hem var det en mindre kaos på vägarna! Och även fast snö är fint och allt detdär så är det inte roligt att köra i! Amerikanare gör inte saken lättare heller.. Kör ut rätt framför en och förväntar sej att man minsann kan bromsa precis som vanligt. Men förhoppningsvis så lugnar dom ner sej med tiden!

Lite komiskt var det dock när jag skulle svänga in på våran gata. Jag körde lugnt och försiktigt men var ändå tvungen att bromsa lite för att klara svängen utan att sladda iväg. Men grejen var den att bromsningen tog inte! Jag bara gled lugnt och fint förbi vägen jag skulle svänga in på haha.  "Josefin where are you going??" hörde man från baksätet. Jaaa om jag det visste:P



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0