Here without you.

Jul har under mina 21 år firats med familjen. Och nyår har på senare år betytt att man firar in det nya året med kompisar. Något sms eller samtal som dessutom varje år utbytts mellan familjen då tolvslaget kommer och fyrverkerierna står i högan sky. I år är det annorlunda.. Jag kommer fira det alldeles för långt ifrån alla där hemma. Samtidigt får jag uppleva något helt nytt och det är jag så oerhört tacksam för. Men jag kan inte krypa under stolen med att det är lite jobbigt.

Vaknade av att Linda ringde och sjöng väckarklockan ringer:P Det är det bästa sättet att vakna upp haha! Yrvaken kunde jag inte låta bli att börja skratta:P Sen dog min mobil. Yay. Haha. Men jag var på topp hela morgonen. Men sen satt jag mej framför datan och där gick utför.

Idas värdpappa sa till henne en gång när hon hade hemlängtan "Do you wanna hug it out?". Jag har fasnat på just dessa orden. För nu sitter jag här och skulle mer än någonsin vilja Hug it out. Men inte med någon på denna sidan jordklotet. Nä vill jag ha en lång kram hemifrån. En sån kram som bara mamma kan ge mej. Eller en sån kram bara pappa kan ge mej. En sån kram då man känner sej som typ 9 år igen och världen var inte så skrämmande. Eller varför inte en sån kram som bara någon av mina kompisar kan ge mej. Alla på sitt lilla eget vis.

Lägger ut lite krambilder. Mest som tröst för mej själv :)


Syskon plus hund kram.


Bästis kram.


Ems och Jonna kram.


Gruppkram.


Bäää kram.


Gruppis kram.

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: Ralf

God Jul gumman! Här får du en jättekram ifrån mig till dig!! Jag älskar dig och ha en riktigt skön jul nu! Puss och kram från pappa! Marita och Madeleine hälsar också med en god jul och jättekram! Mille och Messi vovvar god jul!! :-)

2010-12-24 @ 01:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0