December!

Hur konstigt är det inte att det redan är december då?! Tyckte precis det var April..! haha! nog för att det har regnat idag, men jag har lyckats skapa julstämning ändå. Tända jul, äckliga pepparkakor och julmusik :) Saknas bara lussebullar, glögg och julmust :) Men det fixar vi på IKEA och antagligen julbak i helgen :D Och snart kommer väl snön. Om inget annat så kommer jag uppleva snö nästa helg då det blir en weekend i Vermont! För där finns det snö! :) Tydligen är weekenden i Vermont en skidweekend. Jaja, vi får se hur det blir med det. Jag såg på deras hemsida att dom hade visst turridning där med! Något jag hellre vill lägga mina pengar på! :) och som jag sa till min kära mamma innan idag, jag bryter hellre benet av att åka av en häst än av att trilla i skidbacken:P haha! Men kul blir det nog vilket fall som :D

Annars kan jag titta fram på alla planer under December fram till Julafton, och det är verkligen fullsmockat! jag har en liten känsla i magen av att det kommer bli en av dom bästa jularna jag får vara med om! :) Minus all familj och vänner hemifrån. Men trots det så kommer jag få uppleva en jul i USA. Det har jag bara drömt om innan. Vårat hus lyser redan upp mest på hela gatan, hittills! Och lite överallt börjar all överdriven pyntning av husen. Men jag är taggad! Jag är ett stort fan av julen. Man får en sån varm känsla i kroppen, trots all kyla :)



För två helger sen besökte vi Edaville i Carver. Otroligt mycket julbelysning. Idag blir det bara två bilder av denna fantastiska upplevelse. Men dessa bilder passar bra att lägga in pö om pö nu i julmörkret :)


Bilden är inte rättvis. Man blev stum så fint det var :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0