Christmas Time.

Julfirandet i USA kommer inte alls bli så lugn som jag trott! Om någon frågade mej vad mina planer på julafton var så hade jag mest tänkt mej en lugn julafton med myskläder, glögg, pepparkakor och sunes julklipp på youtube. Nog för att det låter mysigt men det blir mkt bättre! :) Såhär dan före dopparedagen så ska jag först slå in lite julklappar och sedan blir det till att köra och hämta Underbara Linda! :) Vi har lite tänkbara saker vi ska göra tillsammans idag som bio, fika, hästaffär. Ja dagen står öppen för oss! :) Och jag njuter av varje sekund jag får ha med henne. Hennes dagar börjar räkna ner här i USA. Så jag rycker åt mej all kvalitetstid jag kan få! :)

Planen imorrn på själva julaftonsmorgon är att gå upp tidigt, käka risgrynsgröt, äta pepparkakor och dricka julmust samtidigt som vi tittar på kalle anka :) bara julmys :) Sen ska jag lämna henne i Concord innan jag får skynda mej hem för att ringa, skypa och ja ta kontakt med framförallt mamma och pappa. Samtidigt måste jag fixa till mej till en middag som kommer hållas hemma hos min värdmammas syster Jen.

Om Viktor får bestämma så vill han festa till det på julaftonskvällen. Jag o andra sidan har andra åsiker om det. För på annandag jul så börjar min morgon med julfrukost med familjen och julklappsöppning! Därefter så är det middag igen på kvällen. Känns som att jag vill vara pigg inför det. 

Schemat är proppat nu fram till Söndag. Men det är lika bra. Då slipper jag få tid att gå in på datan och tänka på alla hemma :P Men jag lovar er ändå uppdatering efter min förmåga :) Ta hand om er nu under julhelgen. Och kör försiktigt där hemma i Sverige! Snön verkar ju inte få något stopp!

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0