You think your cooler then me?

Igår var jag hur trött som helst. Hela dagen gick ut på att kämpa emot mina ögon som bara ville stänga sej själv. Tills jag väl la mej i sängen o skulle sova. Då ville mitt huvud inte alls koppla av! Låg o vred och vände mej och sista gången jag kollade på klockan var hon halv 3. Kan ju säga att när klockan ringde kändes det som att jag inte ens somnat. Men men. Jag klev upp och konstigt nog känner jag mej inte så jättetrött idag!

Dagen har rullat på bra. Nu har tvillingarna en vecka med fotbollsläger. Japp. Snygga tränare stod uppradade i morse när jag släppte av dom! :) Inte fy skam att börja dagen så inte. Medans tvillingarna var där åkte jag och den lille till en lekplats. Lekte pirat och knuffade på gungor till en himla massa ungar. Helt okej dag med andra ord.

Nu på kvällskvisten lyckades jag hamna mitt inne i en avskedsmiddag! Ana Paula skulle åka hem. Ett gäng på 12 pers som käkade middag och umgicks. Trevligt:) Men jag måste erkänna att det var jobbigt när sen blev dax för lite hej då... Jag hade kunnat gråta för deras skull.. Jag vill inte ens tänka på när jag måste säga påbörja mina hej då... Usch!




♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0