You never know!

Klockan är mycket igen. Men som Anna säger "man lever bara en gång och sova kan man göra senare"! Så sant så. Jag hade den filosofin innan. Måste bara komma tillbaka till den:P Allt blir så mkt roligare då:P

Varit ledig idag. Eller ja jag har jobbat en timme nu på eftermiddagen. Fick en underbar sovmorgon:) Och en lugn morgon. Sen har jag skypat med mamma! Och ja som vanligt kommer tvillingarna och skypar lite varje gång. Saknar dom. Dom kan vara jobbiga men finns det några sötare ungar än dom? Nä:P haha!

Träffade Anna en snabbis innan jag jobbade min timme. Och det blev verkligen en snabbis. Men räddade henne från att bränna upp i solen i väntan på att bilen skulle bli klar från sin service:P Och efter jobbet blev det att hämta upp Anna igen och även Helena igen. Blev till att kolla på lite fotboll och ja lite killar också:P När det blev för drygt att kolla in fotboll och killar åkte vi och käkade pizza. Ännu en trevlig kväll.

Något som jag fortfarande överraskas över hur trevliga och vänliga folk är här. Alla jag träffat öppnar sina armar och är hur snälla och välkommande som helst! Känns bra. :)



Kung Kinai får jag också skypa med :) :P



Mamma och Lillebror <3 :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0