What comes up, must come down.

Efter att ha en trevlig jobbedag på playan i stort sätt hela dagen åkte jag till Hingham för att hämta upp Sandra. Hon är en ny Au Pair här i området. Svensk även hon. Vi åkte till Cheese Cake Factory för en supergod Middag! Jag åt en mumsig sallad och sen delade vi på en cheese cake, bara för att. Den var typ superdupergod dom första tuggorna. Sen blev det bara för sött. Gick även in på CVS och med mej hem fick jag en mascara, läppglans och en ny parfym för under 50 dollar. Ibland måste man bara älska USA! :P Men det var trevligt att få lära känna Sandra lite. :)

Då har man fått reda på att provet som jag skulle göra på lördag på Harvard redan var fullt... Vilket jag tycker är väldigt konstigt då det stod innan överallt "går ej att reservera plats förrän dagen innan". Men gör tvärtom än vad ni sagt. Gör det! Så det blir istället om en vecka, på torsdag. Var egentligen bara tur att min värdfamilj åker bort på onsdag nästa vecka. Så jag kunde göra provet! För annars skulle det bli en massa problem. Men nu går allt som smör i solen:P har jag hunnit bli nervös än? Nä. Om jag ska vara ärlig så har jag massa annat och tänka på. Är nog mer nervös över hur jag ska hitta till rätt lokal inne på harvard området....

OCH när jag ser på min blogg så ser jag bara BORING! Jag måste byta utseende innan alla mina läsare överger mej för att dom dagarna i ändan får glo på samma bakrund. Men då kommer min tekniska sida in. Hm.. Jag behöver hjälp.. Om inte någon smart person erbjuder sej självmant så kan Linda snart förbereda sej på att jag TVINGAR henne! :P


Vad vore min blogg utan att jag lägger ut lite udda bilder på mej själv.. Nä jag får hel enkelt bjuda på mej själv. Det är det närmaste jag kan komma er därhemma såhär från andra sidan jordklotet :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0