We'll walk this road together

Efter att jag idag lämnat av Fia kom jag hem, plockade undan lite och sen kom Sandra och Anna. Vi lagade Tacos tillsammans! Och helt ärligt, det var skit gott! Kändes som att komma tillbaka till Sverige igen! Efter maten blev det Dear John innan dom åkte hem. Jag trivdes. Visst, jag vill mest träffa folk från andra kulturer. Jag håller mej helst borta från svenskarna om jag ska vara ärlig. Men det finns dom svenskarna som jag faktiskt kommer släppa in under mitt liv här i USA. Anna och Sandra är två av dom. Känns som att jag känt dom föralltid. Och även fast jag inte känt dom så värst länge vet jag att dom kommer finnas där. Jag gillar dom skarpt. Med vissa vet man bara att vänskapen kommer vara stark. 

Ibland kommer det tillbaka och jag vinglar till. Svårigheter kommer hela tiden. Vissa svårare än andra. Men jag känner att jag nu bara vinglar till. Jag tappar inte längre fästet. Och jag vet att jag kommer klara mej genom detta och bli starkare.  Ibland behöver jag påminna mej själv om varför jag är här och då känns allting så mkt bättre efter. Jag lever min dröm! Jag svävar egentligen på moln! Det gör jag! :)


Tacos på gång! Anna så hungrig att hon inte ens lät mej och Sandra ta ett foto utan att ta tallriken:P

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: sandra

Kan inte säga mer än detsamma vännen!! Bra skrivet <3 och tacosen var JÄVLIGT GOD haha :D

2010-08-31 @ 03:47:15
Postat av: Anonym

Kan inte säga mer än detsamma vännen!! Bra skrivet <3 och tacosen var JÄVLIGT GOD haha :D

2010-08-31 @ 03:47:41
Postat av: annis

håller absolut med! varför kunde ni inte kommit ett halvår tidigare och levt loppan med mej!! puss på dej goding

2010-09-01 @ 22:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0