I'm not afraid to take a stand.

Min semester börjar bli lite lång nu. Varit ledig även idag. Och det verkar som att det blir så även imorgon med! Ska inte klaga. Men efter några ganska intensiva dagar tyckte jag att jag förtjänade en liten sovmorgon. Det gick väl sisådär med den. Efter att jag hört x antal sms rasslat in och sen telefonen även ringde gav jag upp. Det var inte menat att jag skulle få sova ut:P Dessutom så hade jag en HEMSK mardröm! Usch vad läskig den var! Nästan så att jag ville ropa på mamma när jag vaknade till liv och förstod att allt bara var en dröm. Men då skulle jag nog allt få skrika högt för att hon skulle höra mej:P

Kan inte direkt skryta om att min dag varit roligaste dagen någonsin! Hela dagen har bestått av tvätt, undan plockning, mer tvätt, handla och sen banken. Banken trodde jag skulle gå hyffsat fort men nä. Var väl där inne upp mot 2 och en halv timme! Men nu har jag iallafall ett amerikansk bankkort och konto. Har tröttnat lite på att ha en massa kontanter överallt. Så "check" på det :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0