IKEA!! Och äntligen påslakan i sängen!! :D

Regnet har fallit non stop idag. Och jag tillbaka alla tankar om att det skulle varit mysigt med lite jul höst och allt det där. Jag är inte redo att släppa sommaren än.. Iallafall är det är trött Josefin som skriver inlägget idag. Så det blir mest bilder idag. Mest för att jag inte hade orka att välja ut bara några få :P


Anna, Sandra och jag styrde bilen mot IKEA efter jobbet!! :D :D


Det blev middag! Jag var bara tvungen att käka köttbullar, potatismos och lingonsylt :P


Sandra!


Anna! Smsar. Vad ovanligt:P haha!


Shoppa, shoppa SHOPPA! :P


Dom hade en avdelning med typiska svenska matvaror! :)


NegerbolleTjejerna:P

Sandra : "Vi kanske skulle kunna köpa negerbollar och dela på dom i bilen!"
Anna och Josefin : "ÅH Ja Negerbollar!!!"
En äldre man som plötsligt står bakom oss och blänger på oss : "Man får faktiskt inte lov att säga NEGERbollar här i USA heller..."
En häpen Sandra av att höra en svensk röst när hon minst anat det : "Ja men det sa vi alltid när vi säljde dom på hockeymatcher hemma.."
HAHA! Mannen som kommenterade hela negerbullegrejen var trots allt inte så skrämmande som vi först trott :P Men roligt var det:P Svenskar dyker upp när man minst anar:P


Detta kom jag hem med! :) PÅSLAKAN!!! :D Älskade påslakan! Några nya handdukar, lakan, nytt täcke och kudde, vaniljdoftade ljus, en ny duk och toaborste:P Dessutom inhandlades lite smått och gått på "matavdelningen" bla ballerina, knäckebröd, kaviar och kanelbullar :)


Var på ett såkallat painting ställe med ungarna innan idag. Jag gjorde denna lilla sjöhästen som jag bara var tvungen att visa upp :P haha!

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0