That's alright.

Regn för hela slanten här i Boston idag. Och jag kan inte låta bli att tycka att det är lite skönt. :P Anna, Sandra och jag hade planerat att åka in till Boston. Men pga av regnet ångrade vi oss och åkte till Natick Mall istället :P Hade så-bra-som-det-bara-kan-bli-när-det-regnar-dag:)

Väl hemma i min lilla lägenhet skulle jag upp och lämna nycklarna till bilen. Då var tydligt både Nana and Papa där:) För er som inte hänger med, mormor och morfar :P :) Dom är ju så snälla! För er där som läser min blogg och är lite mer kyrkliga så kan jag meddela att dom två tydligen VARJE dag ber för mej :) Kan inte låta bli att tycka att det är lite tryggt. Jag menar jag kan nog behöva allt stöd jag kan få ibland.

Och imorgon börjar min lillasyster på gymnasiet. Shit. Har jag blivit gammal eller vad? Tyckte precis det var min tur att börja där. På Önnestad. Men nu är det ombytta roller. Min lillasyster har blivit stor! *liten tår i ögat* haha! Är iallafall glad att vi hann komma varandra lite närmare innan jag drog. Alla irriterande kommentarer om att "ja men ni kommer växa upp och lära er uppskatta varandra" blev till slut lite sant. Men lycka till Lillsyrran imorgon :)


Sandra :)


Jag och Anna :)

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Madeleine :DDD

Jag har blivit stooooor, hehe. :D

Det gick jättebra idag btw, vi hade bara upprop, men händer lite mer imorgon. Kram! :)

2010-08-23 @ 14:07:09
Postat av: Ralf

Jag vet det Josse! Jag hade samma dust med Rickard och alla sa samma sak som jag har sagt till dig att jag hoppades att ni skulle komma varandra närmare ju äldre ni blev. Och det har ni gjort tycker jag vilket jag tycker är underbart. I vilket fall som helst så älskar jag er otroligt mycket! Var rädd om dig gumman!! <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-08-24 @ 00:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0