The fire is here to stay

När jag vaknade idag och gick långsamt upp ur sängen. Slog på datan och gick in på skype. Och fick till min stora överraskning se att Jenny var inloggad!!! Blev HUR glad som helst!! :) Så nu fick jag äntligen både se och prata med min soul mate! Har ju inte gjort det på 3 månader! Oh vad jag saknar henne. 

Som jag sagt innan. Om man bara kunde få komma hem en liten sväng. Krama om sina nära o kära och sen åka tillbaka hade det varit fine för mej. När man tänker på alla därhemma är det som att man glömmer bort var man är någonstans. Att man faktiskt är här i USA o lever sin dröm! Man känner sej bara så tom ibland. Man frågar sej själv vad fan man håller på med och vad i tusan man är här för! Men då får man banka vett i huvudet på en själv! Så man vaknar upp! Det var det jag gjorde hela dagen igår. Baknade vett i mej själv. Och jag måste påpeka. Det känns bra såhär dagen efter! :)

Blev en sväng till hannover mall idag. Träffade Lina och en annan tjej som heter Sandra. Även hon från Colombia. Även hon en trevlig prick! Inhandlade mej en klocka för endast 13 dollar. De ni! Fick väl stå ut med en sur kärring som hjälpte mej att prova ut den. Hon klämde till och med mitt skin i spännet en gång! O det ända hon gjorde var att sucka och stöna för att man ville prova klockorna. Men till det priset. Vad gör man?? :P Inhandlade även lite skolgrejer. Som block, pennor o ja lite sånna saker!Jag är faktiskt lite förväntansfull på att sätta mej i skolbänken igen! :)

Nu på kvällskvisten träffade jag tysken helena. Körde runt o visade henne lite ställen. Nä bara skojade, vi körde vilse:P Jag hade ingen aning om vart jag var:P haha! Men visade till slut mitt hus. O sen hamnade vi på ett glass ställe i min stad. Och man kunde ju tro att hela min stad stod i kön:P haha! Shit vad mkt folk det var! Både jag o Helena hade sen problem att beställa vår glass, för menyn var ju helt konstigt:P Men tjejen i kassan förklarade allt för oss trots kön. Trodde dessutom att hon skulle hoppa ur kuren o krama oss när hon fick reda på att vi kom från Sverige och Tyskland:P haha! Samma reaktion varje gång;) 

Nästa vecka kommer vara fylld med massa skojsigheter! Och jag längtar efter att få starta en ny vecka :D WOHOO!! :D  




Your one of a kind! <3

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0