Pocketful of sunshine

Just nu sitter jag och tänker på hur min vecka kommer se ut så ser jag fram emot så mkt! Jag HOPPAS att jag och Linda får till att träffas! Var ju en månad sen. Kom vi fram till idag! ILLA! Lite Anna blir det nog oxå i veckan:) Ska även träffa Helena en kväll i veckan. Så blir proppat schema!

Och ja på fredag blir det New York som väntar!!! Innan New York måste jag även hinna med att städa, packa, inhandla skor och helst något nytt att ha på mej i NY. Och allt detta utan att behöva stå där i panik på fredag. Tror ni jag hinner med allt:P Får väl se hur det blir med inhandlingen av skor o kläder. Vill egentligen spara alla mina pengar.. Men man kan inte få allt här i världen! :)



Lilla bamsebjörn Koda börjar jag sakna grymt mkt. Min dumma lilla björn! <3

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0