If I fail, if I succeed. At least I live as I believe.

Kan väl egentligen inte klaga på min jobbedag idag. Har sluppit tvillingarna under dagen då dom haft camp mellan 9 till 15! Så det har mestadels bara varit jag o lillen. Vi har hittat på lite av varje. Vädret har inte varit toppen idag men kan vara skönt ibland med lite regnskurar:P Men ska inte klaga på värmen! Tydligen har vi haft en toppensommar här i Boston! Förra sommaren regnade det väl nästan hela sommaren! Så lite tur har jag nog allt :D Vilket fall som helst så är den lilla faktiskt ett litet charmtroll imellanåt! Och som nu efter jag slutat jobb kom hon och knackade på min dörr bara för ge mej två teckningar som hon gjort till mej:) Och för att berätta hur bra jag var:P haha!

Något jag saknar förbaskat mkt från sverige just för tillfället är deodorant! haha jag skojar inte:P Visst dom har deodorant här med men inte i flytande form:P Och det börjar gå mej lite på nerverna varje morgon då man ska fräscha upp sej lite:P haha jag vet värsta I-landsproblem eller något? :P

Ja jag vet. Keps är inte min grej. Men Hannah lät mej låna hennes i New York och jag kunde bara inte låta bli att prova den:P


I prefer to subscribe to that whole "everything happens for a reason" theory, mostly because the alternative is just too disturbing to think about. If everything doesn't happen for a reason, then we're all pretty much fucked. Because each decision we make could be screwing up our lives forever.

 ♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0