Time flies and wait for no man.

Då har helgen passerat IGEN! Tiden bara springer iväg.. Igår hände väl inte så mkt på dagen. Begav mej ut för att inhandla lite mat. Och att handla mat på en lördag kanske inte är så dumt. Massa galna amerikanare i affären! Så var ganska underhållande:P Sen åkte jag inom CVS för att köpa lite schampo och lite sånt. Letade också desperat efter saltvatten spray. Men NEJ det har dom inte här i usa.. Hon jag frågade höll nästan på att börja skratta när jag frågade henne.. Och hennes dumma kommentar var "åk till havet och fyll upp en sprayflaska med saltvatten och använd det". Jo men tack för det tipset..

Igår kväll begav jag mej efter mycket om och men till fest hemma hos Mike! Fyrverkerier sköts och polisen kom. Men det missade jag:P Vet inte om jag ska vara glad över det eller inte:) Men det gick bra. Festen kunde fortsätta:) Och hade väldigt trevligt:) :D

Trött och med lite huvudvärk har min söndag passerat.. Vaknade sent... Alldeles för sent. Men jag var för trött för att ens bry mej om det:P Nu på kvällskvisten skulle jag egentligen ha jobbat. Men det blev inget med det. Vilket jag blev glad över för då kunde jag gå på det au pair mötet som jag velat gå på:) Begav mej till en restaurang i Hingham där det var en massa nya ansikten:) :D

Lite bilder från festen i lördags. Snodde några från Anna:P


Linn, Doug, Viktor, Franzie, Mike och Neal


Tysken, Anna och jag


Dricka öl från öltunnan upp och ner fick jag bevittna ganska så många gånger under kvällen.. Ser ganska kul ut:P


Här spelas det beerpong! :)

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saltvattenspray finns bara hos frisörer,säkert lika i USA

2010-08-16 @ 21:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0