Hjärtsnurp!

När mina värdföräldrar kom hem idag gav dom mej ett paket i näven. Paket från Sverige!!!! WOHOO! jag måste fått världens störasta smile och sett ungefär som ett litet barn på julafton när jag stod där med paketet i handen:P Min värdpappa skrattade ganska så gott åt det iallafall:P Vilket fall som helst så var paketet från Pappa, Marita och Madeleine :) Tidningar och godis från Sverige! Hade det kunnat komma en bättre tidpunkt än såhär en fredag? Nä! :) Kunde inte låta bli att öppna bilarna och smaka lite:P Och ahlgrens bilar har nog ALDRIG smakat såå gott:) Så jag tackar så hemst mkt!! :D :D

Nu på kvällskvisten skulle jag bege mej till finskan Taru i Quincy. Halvvägs kom jag på att jag glömt både min plånbok och mitt internationella körkort! Ville inte köra runt utan det så jag vände om hemåt för att hämta det! Nästan hemma så passerar jag en stor parkeringsplats. När jag passerar utfarten får jag syn på en polisbil. Och den slår på ljusen precis när jag kört förbi och börjar köra efter mej!! Mitt hjärta slog i 190! Men jag fick göra precis som dom två bilarna framför mej, stanna intill kanten.. 1000 tankar hann gå runt i mitt huvud! Hur ska jag bevisa vem jag är om jag inte har något körkort på mej? Körde jag för fort? vad ska mina värdfamilj säga? ja det var mkt som rusade runt. Just my luck! Men som TUR var körde polisbilen bara förbi. Den hade tydligen bara fått utryckning precis när jag körde förbi:P haha! 

Men fick hämtat mina saker och kom till Taru till sist. Käkade middag tillsammans. Sen blev det film och Melrose Place maraton:P haha! :)  


:D

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0