New York i bilder ♥

VARNING för bilder i massor! :P Men efter 500 tagna bilder på en helg, blir det lite svårt att välja ut dom rätta bilderna! Är inte säker på dom jag valt är dom bästa ens. Men många av dom andra bilderna kommer komma upp på facebook så småningom :) Enjoy! ;)



Välkomst skålning i plastmuggar på hotellet!


Time Squere by night. Bilder säger ingenting. Åk dit och upplev det! En sak alla borde göra innan dom dör:)


Skumma New Yorkbor fanns det överallt. Denna snubben var tydligen VÄLDIGT ärlig oxå! Kunde dock inte sluta skratta när jag såg hans skylt!


Lördagsmorgonen startades med en frukost på starbucks! Var annars? :P


Hannah, Jag, Nadja och Sofia mitt på Time Squere


Jag handlade på Hard Rock Cafe! Något jag inte kunde låta bli. Ops. Jag blev visst medlem där oxå. Av någon konstig anledning:P


Alexander Skarsgård prydde en vägg inne på tunnelbanan på Time Squere:P


Brookline Bridge!


Frihetsgudinnan!


Ett ganska så internt skämt. Men här leker vi älgar. Sverige, älgar. haha? Iallafall så kollade kvinnan som fotade oss ganska så skumt på oss efter fotot.. :P


New York Baby! :D


"Alla älskar Skåne" :P


Ja Sverige flaggor kan man hitta lite överallt! :) Fräckt att lilla Sverige inte är helt okänt för världen :)


I Taxin :D En gul en! :)


Middag på en italiensk restaurang. Där vi alla lärde oss att man inte ska gå in på en restaurang bara för att killen utanför är snyggare än snyggast. För maten var hemsk och servicen ännu värre:P


Comedy Club! :D


Skålar igen. Fast denna gången i Limousinen :D


Ronja, Hannah och Jag utanför Limon :)


Denna zebraliknadende killen. Eller tjejen. Eller ja vad det nu än är var inne på Webster Hall det kända utestället. Ganska skrämmande typ om du frågar mej:P


Central Park!


Brunch i Central Park! :)


Tack tjejer för en toppenhelg :) Fia är inte med i bilden men henne tackar jag också:) Utan henne hade vi inte hittat runt i New York heller:P Men ni är underbara :) <3

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0