Live forever for the moment.

Av någon konstig anleding hade jag svårt att koppa av igår när jag skulle sova. Mitt huvud var helt slut men tankarna snurrade. Anyway, gjorde ju detta att jag fick DRA mej jälv upp ur sängen halv 10 i morse:P Började städa undan lite och göra iordning för mitt finbesök som kommer nu under dagen :) Om jag har glömt att säga det så kommer Sofia, en av dom svenskarna jag träffade på training school, och ska spendera helgen här i Boston med mej :D Ska bli vädigt kul att få visa henne lite runt:)

Nu har jag iallafall precis loggat in på min Harvard sida och sett mina testresultat. Nästan precis. Och jag vet inte om jag ska tycka dom var bra eller dåliga... Iallafall så kan jag nu kläcka lite information till alla mina läsare. Det inte blir någon Harvard i höst. Jag vet. En besvikelse. Det har ingenting att göra med testresultaten utan allting runtomkring. Jag har missbedömt så mkt och jag erkänner detta. Och jag är oerhört arg och besviken på mej själv och hela situationen. Grejen är den att läsa på Harvard var ingenting jag tänkte på när jag kom hit. Det var ingen dröm jag hade, bara något "kanske vi får se". Men under tiden jag varit här har jag tänkt mer och mer på det och det har blivit mer och mer ett mål. Men det faktum att jag har prioterat andra saker gjorde att jag fick välja. Jag får en chans till till våren. Och beroende på vart jag är då så kanske det blir Harvard till då. Det återstår och se!

Nu ska jag snart hämta upp lilla Fia och helgen drar igång på riktigt! :D Även om Harvard grejen har gjort mej lite deppig så ska jag göra som så många andra gånger. Se högt och positivt framåt! Vara glad och ha roligt! Jag kan inte göra något åt situationen bara lära mej av dom felen jag gör. Det är väl det som är en del av livet?

Kärlek till alla som läser min blogg! Det är för er jag skriver! Ha en underbar helg! :) ♥



♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0