There's no hiding from this magical state of mind

Jag har sovit som en PRINSESSA i min säng inatt :P Med mitt påslakan, mitt nya duntäcke och kudde :P :) Bara för att informera alla om detta :)

Jag känner att jag måste klaga lite mer på allt regn. För idag har det varit värre än dom andra dagarna! Stått som spö i backen! USAs brunnar är ju inte direkt toppen heller. Så vägarna fylls snabbt på med vatten! Och gör till och med vägen lite hal. Vet inte hur många gånger idag jag har "slirstartat":P Men pga regnet blev det lite bio med ungarna. Ibland älskar man sitt jobb:) Blev cats and dogs. Var väl helt ok. Men i större delen av slutet hade jag mest en litet flickebarn i knäet som höll på att somna och använde mej som sitt gosedjur:P

För er som inte vet det så är jag nu LEDIG fram till Måndag :D:D Skönt måste jag säga! :) :D Hela huset är tomt på folk nu när min värdfamilj är på semester. Bara jag och den kära(?) kaninen!!! Och med det sagt så säger jag på återhörande! Innan jag lyckas få detta inlägget mer oserisöt än det redan är;)

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Rutantutan

Fan vad roligt du verkar ha det där! Är grymt avundsjuk och saknar dig jätte mkt!! <3

2010-08-26 @ 17:37:34
URL: http://freewebs.com/esterbus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0