Ny vecka. Nya tag!

Min måndag har varit ganska så seg om jag ska vara ärlig. För lite sömn förra veckan har satt sina spår.. Så pass att jag sa nej till den populära kareokee kvällen inne i Cambridge ikväll.. Jag vet jag är Boring. Men jag hade antagligen somnat stående. Istället ska det bli dusch för mej nu och sen sängen! Tidig kväll. Behövs ibland!

Efter jobbet åkte jag trots min trötthet till en bokhandel. Inhandlade en bok till mej själv och en till min värdmamma. Min värdmamma fyller ju år imorrn så det blev en Stig Larsson bok översatt till engelska. Verkade mest vettigt att ge henne. Får se om hon uppskattar det imorrn!

Fångade förresten värsta krabban idag! Skrämmande var den! Trodde att den skulle hoppa på mej och bita i mej! Men ungarna tyckte det var fräckt:P Värsta djurmagnet var jag dessutom på stranden idag. Typ 3 hundar sprang fram till mej för att hälsa på mej. Behövde bara titta på dom så kom dom springade som ett skott och ville hälsa:P haha! Inget emot mej:P Dom var söta:) Så länge dom inte är dumma:)

God natt gott folk :)
 
♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0