It is not that bad after all.

Då har man haft sin återhämtningsdag mitt i veckan :) inte illa! :) Min dag började med att skypa med älskade Jenny! Gick väl sådär:P Med en fördröjning på ca 7 sekunder funkade kommunikationen sådär! Men vad gör man inte för att höra hennes röst:) Annars har jag svarat på lite mejl. Haft lite kontakt med omvärlden hemifrån och lite sånt. Därefter städade jag. Kanske tack vare att Anna skulle dyka upp:P haha! Jag fick lixom en anledning till att få lite ordning här:P

Blev en hängdag. Var ute och gick en sväng. Sedan blev det chinese take out. Och varför är det så att man alltid är sugen på kinamat. Men när man väl får det blir det alltid en besvikelse? :P Höjdpunkten var väl när jag fick öppna inte bara en utan TVÅ fortune cookies! Dom hade lagt in en för mkt:P Och det kan bli så att jag åker till en kinarestaurang typ en gång i veckan bara köpa en fortune cookie och se hur citatet lyder:P Jag vet det är illa!

"Remember yesterday, but live for today." "Your present plans are going to succed." Inte illa citat tycker jag:P :)

Avslutade kvällshänget med lite film! Ja en ganska soft men bra ledig dag:) Ganska glad över att inte vi åkte till mallet eller något sånt. Jag känner att jag behöver hålla lite i pengarna för ett tag:P

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-19 @ 04:56:43
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0