How often do you flick your bean?

Rubriken är tillängnad Anna :P Hon hade samma rubrik igår på hennes blogg. Kan väl inte mer än att säga att det är ett internskämt oss imellan.. Haha! :P

Det har regnat HELA dagen! Höstkänsla ända ut i fingertopparna. Och imorse när jag satt och kollade mina mejl( en ny morgonrutin för mej:P ) och öppnade en clementin fick jag en sjuk längtan efter Julen. Den känslan varade väl typ fram till lunch. Sen kom jag på mej själv med att vara lite sur över vädret och jag önskar att solsken och värme kommer tillbaka imorgon! Eller åtmindstonde till onsdag! För hösten får inte komma riktigt än..

på jobbesidan kan jag bara säga att jag haft en slappedag! Fick börja en timme senare än vanligt :) Jobbade i ca 2 timmar sen kom Nana and Papa och hämtade alla barnen! Jag gjorde lite småpysslor som städa undan, vika tvätt och plocka ur diskmaskinen. Efter ca 2 timmars break hämtade jag upp alla ungar och tog hem dom. Efter mindre än en timme var det dax för alla små liven att ha ett nap. :) Bra dag eller vad :P haha!

Jag är på jakt efter en bra frisör här i Boston. Jag MÅSTE göra något med mitt hår.. Nästan 4 månader utan någon klippning.. Ja ni kan ju tänka er. Det bar hänger och ser tråkigt ut.. Men jag går och håller på det lite.. Kanske nästa vecka... Eller veckan efter det.. Ja faktum är att det kommer kosta mej nästan en hel veckolön för att få håret gjort. Nästan. Och det sider lite i plånboken..



Tittade genom lite bilder på datan och hittade en bild på denna bilen. Det är den kända BMW cabben som min värdpappa kom och hämtade mej i första gången jag träffade familjen:P Och jag har ju helt glömt bort att lägga ut en bild på bilen. Ni kanske vet hur dom ser ut. Men ändå :P

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: annis

haha ingen av mina fattar den förutom oss juuee! tröga eller vadååå :p

2010-08-24 @ 04:45:54
URL: http://annamariaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0