It can always get worse.

Hela denna veckan har mitt ena värdbarn, tvillingflickan, ridläger hela veckan! Kul tycker jag som får känna stalldoften typ varje dag:P Men en massa körande! :P Som idag har jag suttit i bilen typ sammanlagt 2 timmar med ungarna! Är ganska lugnt ioförsej. Dom kollar ju ändå på film och allt det där. Men ändå:P

Men ridlägerveckan betyder också 4 timmar med bara två ungar! haha! Och idag har vi lekt doktor i trädgården. Jag var sjuk och barnen var doktorer. Jag fick 5 miljoner sprutor och blev nersprayad med någon glansspray som lycktade godis eller möjligtvis bubbelgum! Så jag stinker bara godis haha! Men det hela slutade med vattenkrig. Eller ja. Jag höll i vattenslagen och sprutade ner ungarna MOHAHHA!! haha:P

Gav min värdmamma sin present. Och hon blev faktiskt glad! Det visade sej dessutom att hon fått stig larssons andra bok, flickan som lekte med elden, av en arbetskompis! Så nu har hon ettan och tvåan. :)

Jag kanske kan få något bättre. Men jag har FÖR mkt erfarenhet om att det finns en chans att det kan bli värre. Och den chansen vill jag inte vara med om. Det kan alltid bli värre. Men man kan också stå kvar och kämpa. Prova. Man känner sej jävligt bra efteråt.

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0