Dubbelliv.

Sov väldigt dåligt inatt.. Jag hade så mkt som snurrade i mitt huvud av någon konstig anledning! Så det blev få timmars sömn men trotts det så vaknade jag med ett leende på läpparna! Jag kände en sån extrem lycka att jag höll på att spricka! Jobbedagen har väl varit mindre bra. Hade en del insidenter. Men som tur var så hade vi playdate med Jen och hennes ungar idag vilket underlättade grymt mkt! Jen är verkligen en underbar person! Så lätt att prata med vilket gör allt så mkt enklare! :)

Nu på kvällen blev det bio, inceptionmed Leonardo Dicaprio! Grym film! Gillar vanligtvis inte sånna filmer men denna var faktiskt bra! Svårt att hänga med imellanåt då det var väldigt invecklad. Och ja såklart ingen undertext:P haha! Men den var sevärd helt klart! :)

Vill tacka alla som hört av sej denna veckan hemifrån! <3 Har varit som en bombning! :) Men det lyser upp min dag och underlättar min tid här. För visst saknar jag allt hemma! Ni är så långt borta! Och av någon konstig anledning har jag börja tänka på dubbelliv. Man har ju hört talas om män som lever med 2 fruar på två olika ställen i år utan att någon kommer på dom. Och det är konstigt. Det känns som jag lever ett dubbelliv. Jag har ett liv hemma som just nu på något sätt är på paus. Men människorna i den världen lever vidare med sina liv. Och det rullar på som vanligt. Jag känner mej fortfarande en del av den världen. Men samtidigt börjar jag ett liv här. Från scratch. Känns bara så konstigt. :P

Imorgon är det helg! :) Och det känns som att det kommer bli en bra helg:) Har lite saker inplanerat. Men det får ni höra om efterhand som dom inträffar:)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0