Det ordnade upp sej.

Min dag började som en pannkaka men steg som en sol. Ganska så exakt. Hade verkligen en down dag med ungarna... Suck säger jag bara.. Men en sak var väl bra! Var på ett mall med minstingen idag och då gick jag faktiskt in i en affär o köpte ett par skor! Hon var smakrådgivare. :) Så köpa skor check! Blev det lite finare skor som jag egentligen borde köpt, nej. Ett par converse blev det.. Men dom var fina :)

Efter att jag äntligen slutat jobba så kom västa åskvädret till Boston! ja det regnade som aldrig förr. Blixtrade och åskade! Strömmen försvann till och med för ett litet tag! Så jag trodde jag skulle bli tvungen att stanna hemma ikväll. Men vädret ville annat :) Så det blev till att hämta upp Helena och sen åka till en bar i Norwell. Där en svensk tjej faktiskt skulle sjunga :) Duktig var hon! Synd bara att tiden rann iväg och vi blev tvungna att åka hem. Men lika bra det. Var ju tvungen att packa. JA för imorrn är det New York Baby! :D


Mike och Anna :)


Gänget vid vårt bord


Anna och Erika. Erika var hon som uppträdde :)


Erika!


Helena och jag :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0