Då väntar jag väl lite till då.

Hela denna dagen har typ gått ut på att vänta tycker jag! Och just nu när jag skriver är jag ganska arg på hela min situation! Kankse inte ens borde skriva nu utan vänta. Men Jag har väntat tillräckligt idag att jag bestämt mej för att kräka av mej lite. Är faktiskt lite därför jag har en blogg, för att jag ska kunna skriva av mej.

Fick en sovmorgon imorse. :D Wohoo! :) Fick näsblod i morse med. Hm. Näsblod på morgonen två dagar i sträck. O jag som aldrig får det annars. Nu får min näsa faktiskt börja uppföra sej! :P Efter lite frukost så började all min väntan. Stod redo för stranden. Och efter ca 1 och en halv timme kunde jag ge mej av. Har ju varit upp emot 36 grader idag! PUH! Så stranden var lite av en plåga i början! Men vattnet var underbart! Inte alls kallt :) Så där låg jag o stekte några timmar. Sen begav jag mej hemåt. Skulle ju jobba på kvällskvisten så ville käka något innan jag började mitt arbetspass. Hann precis svälja maten när mitt arbetspass blev uppskjutet 2 timmar. Kanske behöver jag inte ens jobba. Så nu är jag lite fast i min lägenhet tills jag får klarhet. Jobbigt läge. För nu börjar min väntan igen. Nu hoppas jag lite på att det inte blir något jobb så jag kan åka iväg och träffa lite folk.

Dessutom har jag fått parkeringsböter. Ja here we go again. Var bara 20 dollar men ändå! Det var lixom bara krydda på min dag.

Tydligen har vi en Orkan påväg mot Boston. Earl. Och visst måste jag hålla med om att det är ett lite för roligt namn att döpa en orkan till. Hur seriöst tar man lixom Earl? Men den ska komma in på fredag så då blir det dax att hålla i hatten!

Nä nu ska jag sätta mej i ett hörn och plocka fram den positiva Josefin. För just nu är den sidan av mej ganska så gömd.

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0